03 april 2010

Påske

Så bliver der hygget i påskedagene.. det er så skønt og have fri.. Vi har været til påskefrokost både torsdag og fredag og resten af påsken skal vi bare slappe af og hygge os nu vi ENDELIG har lidt tid sammen :) i onsdags aften efter Lasse var kommet forbi mig sad vi bare og snakkede og så fandt jeg på at jeg nu ville finde en tatovør for ville altså gerne have lavet den her tatovering..... Det fandt jeg så :D der står Never give up.. det har en stor betydning for mig.. den rummer meget bla. når jeg står i en presset situation eller hvis livet er lidt hårdt så bliver jeg mindet om at jeg sagtens kan klare det...man skal bare tro lidt på sig selv en gang imellem og holde hovedet højt. :)



Jeg får trænet en masse i nogen forskellige centre...skifter meget mellem WT center, Templegym, Kastrup fitness og fitnessdk.. det er rart men nogen forskellige maskiner og det er selvfølgelig også dejlig og møde en masse mennesker de forskellige steder som jeg nok ikke får set så tit..
Diæten går stille og rolig.. jeg er rimlig sulten hele tiden...vægten sniger sig LANGSOMT ned men jeg begynder og kunne se der sker nogen småting så det er dejlig.
Nu ser jeg frem til vores Thailandstur den 20 april..det bliver SÅ skønt....varme, strand, tyrkies vand, cool træningscenter, lækker diætmad.....aeeee :d

1 kommentar:

  1. Super fin tattoo! Kan godt li' når folk får lavet den slags for at minde sig selv om noget...
    Meget misundelig på din tur til Thailand, håber I nyder ferien rigtig meget og at der kommer en masse fine billeder af lækkert turkis vand:o)
    Forsat god påske!

    SvarSlet