20 marts 2010

spisedag....not.

Det er tid til at der skal ryge nogen kg hvis jeg skal nå det til dm... jeg har virkelig haft svært ved og tabe mig.. så det resultere i at der kun er 1 spisedag inden jeg rejser til Thailand den 20 april.
Jeg har aldrig været særlig god til det med ikke og have spisedage for det er den ENE dag som har gjort jeg har kunne holde de 100% hele ugen... men jeg prøver virkelig og holde focus og hvis jeg samtidig kan se vægten daler håber jeg det er nok motivation til mig :D

Jeg er meget sulten i øjeblikket...men energien er der egentlig stadig så det er dejlig... jeg glæder mig rigtig meget til og komme til Thailand og træne i World Gym..det bliver SÅ fedt....

2 kommentarer:

  1. Hej smukke Lenepige

    Jeg tror det med at have spisedage er en vane. Lige så snart man lige vender sig til ikke at have det så kan man sagtens undvære.

    Jeg har aldrig spisedage på diæt. Det er selvfølgelig svært til tider, men jeg tror bare at man skal holde fokus på målet og guldmedaljen henne for enden af tunlen :o) - og du er en rigtig hardcore jern lady så jeg er sikker på du nok skal klare det :o) jeg tror på dig....

    SvarSlet
  2. tak min pige... jeg håber det...men damn det er ikke let hehe...men ja som du siger prøver og og ændre mit focus på en masse andre ting i stedet :D

    SvarSlet