08 april 2010

fælles træning m.m.

AHHHH hvor var det dejlig og vågne op i morgen og stå på vægten...68,6kg sagde den..puha det har jeg ikke vejet siden....long time ago :D
Så der er efterhånden røget 4 kg siden at jeg startede min diæt..Men det skal også til og rykke nu hvis jeg skal have en chance for og nå formen :)
Nu tager jeg jo til Thailand i 2 uger her den 20 april..jeg bliver ved med min cardio og maden skal jeg have snakket med Helle om hvad vi gør der. højst sandsynlig kylling, grønsager og lidt ris.. :D

Så har jeg været til fællestræning med nogen af tøserne fra evolutionhotel... det var super hyggeligt og snakke med de andre og se at deres form også bliver bedre og bedre.
Vi skal have en fællestræning i WT centeret her på søndag også så det glæder jeg mig til.




Så var jeg til 3 timers bokseevent i dgibyen i går med nogen kollegaer.... NØJ det var hårdt...men i LOVE IT... Det er så fedt og blive banket TOTAL igennem og jeg kan mærke på min krop at det hjælper mig med og smide fedtet med den boksetræning... det var en blanding af, cirkeltræning, intervaltræning, holdtræning, boks, coatchingspeak og meget mere...

Der var en opgave hvor vi skulle ligge og tænke over hvad vi havde af mål og ambitioner og vi skulle skrive det ned og hvordan vi ville opnå målet og hvad det betyder for mig selv og mine nærmeste osv.. det var faktisk rigtig godt... det hjalp mig lidt mere og fokusere på hvorfor jeg egentlig går igennem alt den træning som jeg gør..det er dejlig motiverende :)
Og så her jeg fået mine helt egen ny boksehansker...wieee


Min diæt går super godt... jeg er sulten men jeg har intet problem med og holde den, jeg tror det er fordi jeg har fundet nogen mere spændende måder og lave min mad på...feks. laver jeg protein is inden jeg går i seng.. det smager SÅ godt og tager lang tid og spise..jeg skriver opskriften og sætter et billed på i næste indlæg....



I weekenden står den på familiehygge, generalforsamling med dbff i WA lørdag kl.14, så er der fødselsdag, og søndag fællestræning med evolution hotel så det bliver en dejlig weekend :D



hygge

5 kommentarer:

  1. Godt at høre at vægten går den rigtige vej (:
    Tænkte på, hvordan ser diæten ud?

    /Bahne

    SvarSlet
  2. Hej Frederik. Nu vil jeg ikke sidde og skrive gram osv da den jo er tilpasset min krop men pt består den i en blanding af, havregryn, proteinpulver, kød, fisk, og grønsager :)

    SvarSlet
  3. okay (:
    med 1 cheat måltid om ugen eller hva?

    SvarSlet
  4. nej i øjeblikket har jeg ikke nogen men hvis jeg taber mig som jeg skal kommer der nok et par stykker på kunne jeg forstille mig

    SvarSlet
  5. okay (:
    Hvad er kcal indtaget på? I forhold til off-sesaon

    SvarSlet