30 april 2010

ferie

Nu når jeg ikke skulle bruge min ferie på og ligge i en strandstol i Thailand har jeg nydt og være herhjemme. Jeg er jo flyttet til Kastrup hvor jeg er super glad for og bo...
Jeg er startet op i Kastrup fitness hvor jeg både laver min morgencardio og min styrketræning..
Det er et super fint center hvor de har de fleste ting som jeg skal bruge og ikke mindst er de alle sammen SUPER flinke og har været gode til og tage imod en ny trænings tosse som mig :D

Min diæt går rigtig fint. det svinger meget i øjeblikket med hvad jeg laver af cardio og hvad jeg får og spise, lige pt holder jeg mig fra både cardio og træning i 10 dage.... jeg har det VIRKELIG svært ved og holde mig fra centeret så det må blive til en kop kaffe og en sludder i stedet :) men så starter jeg op igen med morgencardio hver morgen så er kroppen helt sikkert med fuld energi. lige et billed af dagsformen
Så stod den på fuld spisedag i tirsdags hvor vi bla var i tivoli...lige som 2 små børn med turpas haha.. vi løb fra den ene forlystelse til den anden...maven blev jo helt vendt på hovedet af alle de sindsyge ting vi prøvede så vi tog ind og spise smørbrød og bagefter tog vi på valhalla og spiste tagselv softice mmmmmm og vi sluttede turen af med og vinde en MASSE bamser...bla Albert :D


Nu starter jeg på arbejde igen på tirsdag så jeg vil nyde resten af ferien med og SLAPPE af, gå nogen ture ved vandet og hygge med min mor mandag :D

Min vægt ligger nu på ca 68 kg så den er dalet en smule.. jeg har dog tabt en del cm om taljen og numsen så nu er der flere af mine diæt jeans der er kommet frem fra skabet :D
ciao....




Ingen kommentarer:

Send en kommentar